Saturday 25 May 2013

2nd semester 1st year

Dynamic Glitter Text Generator at TextSpace.net

20 may 2013 , bermula la 2nd semester 1st year aku. fuhhhhh. ada lagi 6 semester untuk aku tempuh in order to be a chemical engineer. in sha Allah. Ameen. aku cakap terus terang la first sem dulu aku mcm separuh mati kot nak hadap apa yang aku belajar. it is not easy like i thought. hurmm :( dlm separuh mati tu, ada jugak yg aku main2. that's why la pointer aku jatuh sem lepas. sedih much :'( tp overall alhamdulillah.

okay la taknak ingat pasal result sem lepas. teruk bak hang. sejak masuk utp memang pointer aku terumbang ambing. haa haaa kan dh start cerita pasal result. eee taknak taknak. lupakan dah. hurmmm. actly, nak cerita pasal permulaan 2nd sem nihh. 

2nd sem ni aku amik subject ..... tadaaaa ! 
-fluid flow transport and process. 
-principal of chemical engineering
-organic chemistry
-vector calculus
-islamic studies
-drama. 

haaa haaaa nampak tak kepayahan subject yg aku amik sem ni berdasarkan nama subject itu sendiri. hurmmm. okay okay aku terima cabaran ini untuk jadi engineer. fuhhh again. percaya pada diri yang anda lakukan yang terbaik. *cakap depan cermin* good luck mental, physical ! hahahaha

satu lagi cabaran yang aku dapat dalam sem ni. hurmm. almost my lecturer are foreigner. weiiiii serious susah nak faham slang dorang. ada subject yg smpai dua lecturer. jgn tanya aku kenapa sebab aku pun tidak tahu. :3 haha. ni haaa lecturer saya. Fluid flow - Dr Gulam Murshid aka Dr GM (glamor gitu nama gelaran dia. hahahaha). lg sorang lecturer fluid flow - Dr Suriati (perempuan melayu. dia okay la. cuma agak semput dgr dia bg lecture. *sediakan pam dkt tepi*). principal of chem eng - Dr Saibal Gangudy. dia ni foreigner dari mana ntah. mcm india kot. eh dia pernah ajar dekat india. not sure if he's from india or not :3. (dia ni bak kata mon, rambutnya suci :O hahahaa) . Organic chem - Dr Oh Pei Ching. aku suka dia ni ajar :) sangat best and senang faham. aku boleh nampak la yg dia ni memang nak tolong student faham. every time lepas dia  ajar satu topik , dia akan tanya "understand. if not, tell me haa" . lagi satu! aku suka tgk rambut dia. panjang and lurus. awhhh cantik. huhu. Islamic studies - Dr Donald Malik . haaa dari nama dia korang dah tau kan dia foreigner :3 dia dari US. haaa dia ni cakap fuhhh laju. hahaha.and apa dia ajar aku tak faham :'( sama mcm dr saibal tuh. tp ustaz ni kan bibir dia nipis bak anggg. bila masuk kelas, mesti muka merah. al maklumlah omputeh kann. hahaha. Vector calculus - ???? hahaha aku taktau laa siapa lecturer aku. first week ni dia tak masuk kelas langsung. penat ja masuk kelas tunggu dia mai datang. so no comment about him/her. Drama.- ??? pun aku taktau.sebab kelas drama ni start on third week. now tgh first week ,nak masuk 2nd week. (jgn ketawakan aku masuk drama. no choice. terpaksa ) okay kawan kawan. ini comment sy tentang lecturer sy based on first week. hahahaha. kira mcm first impression laa. uuuu. hahaha. -,-

sampai sini je kot aku update pasal 2nd sem ni. ada cerita menarik aku kongsi lagi ea. menarik ke cerita ni ? *garu kepala* entah laa. hahaha. takpelaa. cukup laa sampai kt sini. lain kali kita sambung bergosip dan bercerita. huhu. tataaa.

Multi-styled Text Generator at TextSpace.net

No comments:

Post a Comment

US :)

Daisypath Anniversary tickers