Thursday 23 May 2013

Dynamic Glitter Text Generator at TextSpace.net

dari petang tadi aku nak update blog nihhh. eh silap dari hari tu lagi sebenarnya. =.= tapi asyik terbantut je niatnya . ni aku dah semangat bukak new post. sebelum tu main fb dulu al maklum la twitter sudah deactivate buat sementara. tgh duk scroll news feed ni. tak alih2 muncul beberapa org nama dan aku pun tekan lah profilenya. tgk punya tgk sekali ada gambar si dia. -,- aku pun gi tgk profile kawan dia sebenarnya. kawan maktab dia dulu. haaa sekali tappppppp. terus teringat dia dan terasa rindu yg teramat sgt. hahaha. *hiperbola* berbulan aku tak jumpa. hanya berbbm sahaja. aiyoo. haaaa then teringat dan teringat dan teringat. terus aku dah tak ingat apa yg aku nak post sebenarnya tadi. haiyooo. membebel punya bebel, panjang gak aku type -,- hahaha okay laaa nanti aku sambung update cerita terbaru yek. -,- byeeeee. 

No comments:

Post a Comment

US :)

Daisypath Anniversary tickers